Ny albumet i butik 18 januari!



Låtlista

01 Min kompis hade så mycket bling bling att nacken knäcktes
02 Nyl1 da rapper feat. Matine Tinthaitae "Fem"
03 Pennskrinet som vägrade öppna sig utan blodkorv
04 Borsta tänderna med dina grannar
05 Hemmagjord tandställning
06 Hassans livs
07 Du är besatt av lasagneplattor
08 Pyjamastyg gör mig lugn
09 Stfu och gå och bada 2012 remix ft Dj Abdallan
10 Raggarei i traktor
11 Dvärgen med lång snopp
12 Jag öppnar ett brunnslock utan anledning
bonus: Nyl1 da rappa feat. Carola "Fast i bastun på badhuset i en evighet med en främling"

Rescensioner:

Tidningen Gustavia: 4/5 Nyl1 har hittat helt rätt, speciellt när han beskriver hur han öppnade ett brunnslock, meningen var så bra sriven att vi började gråta

Tidningen Gudrun (tidning som vänder sig till tanter med intresse för vävning: 5/5 Alla låtar är precis i takt att väva till, men vi vet fortfarande inte vad "fuck off" "bitch" och "nigga" betyder, hade en lång diskussion med de andra tanterna idag, vi kom fram till att vi tror det är bilmärken

Soltidningen Allan (skoltidning på Dyngaskolan i Borås) 2/5 Min mamma slår mig, sökte stöd i denna skivan men hittade ingen / Skribenten Anton Lakanson klass 4c

Hip hop Sverige: 5/5 du gör oss stolt brush, det är bara du som kan sätta ord på njutningen att vässa pennor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0