Senaste nytt från cp games i Sudan

Jag är med i sveriges trupp i cp-games 2010 :) här är lite bilder från idag


Här är jag i starten på 10 km verktygslåde-race. Man sitter på en verktygslåda som har blivit monterad med skidor!


Jag närmast kameran i kälkhockey, vi var 5h för tidiga på isen så vi tönkte "äh va fan vi tar en match på skoj" sen när det va match på riktigt så orkade vi inte och förlorade med 56-0


vid starten i curling. Stenarna var borttappade så vi fick använda oss själva som stenar. Lagledaren puttade iväg oss med rullstolen sen kom det andra laget och puttade med en av deras volontärer i rullstol så jag flög åt helvete, men vi vann matchen :)!

puss! Rapporterar kanske mer imorgon när det är final i att sitta i en tvättmaskin längst

Ni kanske undrar vad man ska göra för att hamna i den svenska truppen till cp-games... Det är enkelt, de 5 mest störda personerna i sverige får platserna, jag är sveriges 3:e mest störda person :D

puss /anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0