Antes rimstuga

Nu i jul blir jag extra hjälpsam och hjälper mina läsare med julklappsrim :)



Hej ante, jag ska ge min kusin en potatisskalare och behöver ett rim /Britta

Antes tips: Detta du ska få nu är från Britta, formen kanske får dig att tänka på något man har i en fitta. Men ack nej.. Men om du gör fittan kalare kan du få denna potatisskalare




Hej ante, jag heter Peter Pan och ska ge min vän alex en flöjt

Antes svar: Tbc Alex du på runescape heter, detta är ifrån Peter. Du så fint med dina händer på dina instrument plingar. Med ditt röda hår och fräknar din mun mot instrumenten limmar, och nöjt med denna flöjt vi musik ska skriva




Hej jag heter Lisa och ska ge min vän Andimagus en BH

Manboopsen jag börjar märka, för at dom inte ska värka ska du säga Le-hå när du har på dig denna BH


*no pic available*



Hej jag heter Nyl1 och ska ge min flickvän Razoona en plastvagina

Även om jag blir svarsjuk när du denna använder kan jag vara säker fel kille inte i dig vänder. Puss på dig min sexy Kina här har du din plastvagina

*no pic available*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0