Antes jul

Hade en bra jul med mina föräldrar och min bror som jag låtsas hata på skype för o verka cool som jag egentligne älskar mest av allt. När vi var små brukade jag ge pinnar till honom från skogen för o visa min kärlek. Minns en gång när vi kletade in oss i leverpastej i duschen tillsammans och jag kunde sluta oroa mig för att jag skulle vara den enda med så liten snopp.

Klockan 13:37 på julafton ringde min vän tbc_alex på skype och vi bestämde oss för att träffas och julshoppa. det blev mycket snack om milfs, hästar, sandleksaker och solrosfrön. Vi avslutade dagen med o ta lite bilder så klart :)


sumobrottning kändes som en bra start


sen lekte vi russinleken, fast man tog av sig de kläderna där russinet försvann ;) Slutade med att jag (ante) sprang mot min brors rum naken och frågade om jag fick låna hans kläder. han hånlog mot mig och pekade på en låda med farfars gamla dragshow-kläder



Antes mamma blev helt förskräckt och sa till Alex att hans mamma ringt och sa det var dags för flöjtlektion




Då blev Alex glad, för att spela flöjt var det bästa han visste!




Kommentarer
Postat av: Carln

Hahahah fan

2010-12-28 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0